Henryk Kanter - 21-03-2008 17:05:27

trafiłem ostatnio na zdarzenia losowe w MiPie. Czy bedą one występowały, jesli tak to na jakich zasadach bo juz nie pamietam jak to było jak rok temu graliśmy.

MG - 21-03-2008 19:54:08

tak będa, wrzuce je na forum bo mam :)

Michal Pawlak - 19-05-2008 14:26:49

Kiedy wrzucisz je na forum??
I kiedy bedziesz je losował??

Henryk Kanter - 19-05-2008 15:34:36

Losujemy chyba 1 stycznia, tak było ostatnio?? A to jest to, co znalazłem u siebie na kompie:

PLAGI

1.    Powódź
kara -  30% rocznego dochodu

2.    Pożar
kara - 30% rocznego dochodu

3.    Plaga szczurów
kara – 30% rocznego dochodu, każdy 2 młyny zmniejsza karę o 5% do minimum 10%

4.    Zuchwały napad
Zostaje zniszczona losowo wybrana wieś. Udany rzut na ogładę pozwala dowiedzieć się jaki raubritter to zrobił.

5.    Zaraza
Nie ma przyrostu naturalnego, w każdej wsi tracisz 10 + k10 osób, w miastach płacisz koszt opanowana choroby w wysokości k10x liczba mieszkańców. Na wsiach chroni przed nią osada Shaylitów. Posiadanie kanalizacji zmniejsza ten koszt o połowę.

6.    Deufradant
Tracisz 5 + k10% dochodu. Udany rzut na Int (+10% za każdą umiejętność) że plaga nie występuje.

7.    Podżegacz
Na skutek niepokojów społecznych tracisz k10% dochodu.

8.    Klęska nieurodzaju
Tracisz k10 + 15% dochodu.

9.    Klęska urodzaju
Tracisz k10 + 5% dochodu, każdy spichlerz pozwala zmagazynować nadwyżki z 5 wsi, zmniejszając proporcjonalnie karę.

10.    Zły omen
Twoich k10 jednostek ulega rozprężeniu, tracisz je w przypadku nieudanego rzutu na CP (+modyfikatory). Na każda jednostkę rzucasz osobno.   

BŁOGOSŁAWIEŃSTWA

1.    Dobra koniunktura
Zyskujesz dodatkowo k10 +  15% dochodu.

2.    Wykryty defraudant
Zyskujesz  k10 + 5% dochodu.

3.    Agitacja władcy
Na skutek dobrych czynników społecznych zyskujesz k10% dochodu.

4. Osadnicy
Grupa wolnych osadników chce osadzić się na twoich terenach w liczbie 50 + k50.
1-5 wieś rolna
6-8 wieś leśna
9-10 hodowlana.
Masz 75% szans że to Sigmaryci, 15% że Ulrykanie, 5% że wyznają Dawną Wiarę, 3% Moryci, 1% Shaylici, 1% do Wiadomości MG.

5.    Złapany raubriterr
Łapiesz jednego z raubriterrów poszukiwanego przez jednego ze śląskich panów (losowo) od tej pory jest Ci winien przysługę.

6.    Skarb
Odnajdujesz skarb, zyskujesz 5 + k6 tysięcy ZK.

7.    Dobrowolna danina.
Cechy w miastach i bogaci mieszczanie składają Ci dobrowolną daninę. Zyskujesz 5 + k10 tysięcy ZK.

8.    Baby boom
Przyrost naturalny na wsiach mnożysz x 2

9.    Dobry omen
k6 + 1 twoich jednostek zyskują 1 ptk Waloru, po udanym rzucie na CP. Każdy rzut osobno.

10. Nowa szlachta     
Wyzuty z ziemi ród szlachecki szuka nowego miejsca na nową siedzibę, dajesz im ziemię na której stawiają wieś. Zyskujesz lennika wg normalnych zasad. Masz 75% szans że to Sigmaryci, 15% że Ulrykanie, 5% że wyznają Dawną Wiarę, 3% Moryci, 1% Myrmydianie, 1% do Wiadomości MG.

GotLink.plwszywki internet koszarawa Kolonoskopia w znieczuleniu ogólnym